Tuinmarkten

Ria en Yvonne vormen samen de commissie die de tuinmarkten organiseren in het voor- en najaar. Daarnaast is Wilma op diverse tuinmarkten te vinden met de PR-stand.

Tuinmarkten 2024

► Tuinmarkt Voorjaar op zaterdag 11 mei
► Tuinmarkt Najaar op zaterdag 31 augustus

om 9 uur uitstallen, 10 uur opening, 14 uur sluiting
Volkstuinvereniging Ridderspoor 1 complex 1 | Ridderbuurt 22a | Alphen aan den Rijn

De tuinmarkten worden samen met Volkstuindersvereniging Ridderspoor georganiseerd. Op complex 1 staan zo'n twintig kramen op het plein voor de kantine. Hier worden planten, bloembollen en allerlei andere leuke dingen verkocht. Denk hierbij aan tuinartikelen. jam en honing, maar ook allerlei zelfgemaakte spullen van creatieve mensen die iets van hun hobby willen laten zien. Er is een gezellig terras waar iets gegeten en gedronken kan worden. Heb je planten over uit je tuin of iets teveel gezaaid? Ruil ze dan met andere tuinliefhebbers bij de Ruiltafel. In de bloemschikkraam kan gratis een bloemstukje worden gemaakt. Bij de Nazomermarkt zijn er pompoenen en kalebassen op de markt te koop en hierin kan dan ook een bloemstukje worden gemaakt.

Wil je ook een kraam huren voor € 5, informeer dan bij Yvonne, telefoon 06 1703 1077. Heb je zin om te helpen bij het bloemschikken of het bakken van pannenkoeken, meld je dan ook hiervoor aan. Wij kunnen altijd vrijwiliigers gebruiken.