Bloem & Doen met Judith

Docente Judith de Frankrijker
Atelier: Westkanaalweg 97, 2461EJ Ter Aar

Zowel met als zonder ervaring is deze cursus geschikt om met bloemen mooie werken te leren maken. Met een inspirerende groep werk je onder leiding van Judtih aan bijzondere bloemstukken en leer je nieuwe technieken. Ieder voert de opdracht op zijn eigen manier en met zijn eigen creativiteit uit. Aan het einde van de les worden de stukken besproken en worden er tips gegeven over de verwerking. Op de site van Groei & Bloei staan foto’s van voorgaande cursussen. Judith heeft onder haar huis een mooi en licht atelier waar de cursus gegeven wordt.

Zelf meenemen: bloemen/groen voor de opdracht, snoeischaar, scherp mesje, draadtangetje. Steekschuim, koffie en thee zijn bij de prijs inbegrepen.

Voorjaarscursus 2024
► 7 februari, 6 maart, 3 april, 1 mei
woensdagmiddag 13:00 tot 15:00 uur
Prijs leden € 57,00, niet-leden € 69,00
Aanmelden voor 25 januari, inschrijven voor een deel van de cursus is niet mogelijk.

Najaarscursus 2024
► 11 september, 9 oktober, 20 november, 4 december
woensdagmiddag 13:00 tot 15:00 uur
Prijs leden € 57,00, niet-leden € 69,00
Aanmelden voor 30 augustus, inschrijven voor een deel van de cursus is niet mogelijk.

Tip

Er is een Groei&Bloei facebook pagina speciaal voor bloemschikkers.