Alphen aan den Rijn

Algemene ledenvergadering

Het hele jaar door zijn er Groei & Bloei activiteiten in Alphen aan den Rijn en omgeving. Deze activiteiten worden georganiseerd door het bestuur en de commissies. Het zijn er best veel en er is veel variatie in het aanbod. Daar zijn we best wel trots op.

Een keer per jaar roepen we alle leden bij elkaar. We kunnen elkaar dan eens zien en spreken. Voor de leden is het leuk om te zien wie de activiteiten organiseren, wat we gaan doen en waarom. Voor de organisatoren is het heel waardevol om feed back te krijgen op wat er gedaan wordt en goedkeuring te krijgen over het beleid.

Ben je lid, kom dan ook op 4 maart naar het wijkcentrum in Kerk en Zanen, deze ligt aan De Oude Wereld. Zowel met de fiets als met de auto goed te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid.